Retourbeleid

1. Retourneren

In principe is retourneren niet mogelijk voor gepersonaliseerde punniknamen. Voor verzending ontvangt de klant een foto ter controle. Retourneren is alleen toegestaan als de klant bijvoorbeeld de verkeerde bestelling heeft ontvangen.

2. Verantwoordelijkheid

Als het gepersonaliseerde punniknaam bij ontvangst fouten bevat, is dit de verantwoordelijkheid van de klant. De klant ontvangt voor verzending een foto ter controle. Mocht er onverhoopt een fout zijn opgetreden, wordt het product aangepast of opnieuw gemaakt.

3. Retourproces

Aangezien retourneren in principe niet mogelijk is, is er geen specifiek retourproces van toepassing.

4. Retourkosten

Afhankelijk van de omstandigheden worden de verzendkosten doorberekend aan de klant of aan Punniknamen.nl.

5. Aanpassingen

Als de klant fouten of onvolkomenheden constateert na ontvangst, is het de verantwoordelijkheid van de klant. Eventuele aanpassingen worden gemaakt op basis van de oorspronkelijke bestelling.


Dit retourbeleid is opgesteld om de kwaliteit van gepersonaliseerde punniknamen te waarborgen. Neem bij vragen of onduidelijkheden contact op met Punniknamen.nl via punniknamen.nl/contact.